ZenHub — narzędzie, które pomaga zarządzać pracą zespołu
Jeśli jesteś programistą, znasz problem: masz projekt, który trzeba zbudować i czekasz, aż Twój zespół go ukończy. Ale masz też ważne zadanie, które musisz wykonać. Aby to zrobić, musisz połączyć te dwa zadania.
ZenHub może Ci w tym pomóc.
To narzędzie, które umożliwia przeglądanie wszystkich rzeczy, które Twój zespół pracuje, aby zobaczyć, czego potrzebują i zrozumieć wzajemne relacje między nimi. Możesz zobaczyć, kto pracuje nad jakimi zadaniami i jakie są zależności. To narzędzie pozwala zarządzać i wizualizować wszystko, co jest zaangażowane w pracę Twojego zespołu, dzięki czemu możesz lepiej organizować swoje projekty i zawarte w nich zadania.
ZenHub sprawia, że wszystko jest łatwiejsze i bardziej wydajne. Dzięki niemu możesz lepiej zrozumieć swoją pracę i poprawić sposób, w jaki robisz rzeczy.
Możesz zobaczyć wszystko, do czego zobowiązał się Twój zespół i co musi zrobić. Możesz przeglądać plan projektu, przypisywać problemy członkom zespołu, dodawać etykiety do problemów i wiele więcej. Za pomocą tego narzędzia możesz również przeglądać historie, nad którymi pracuje Twój zespół.
Możesz dodać kamień milowy do dowolnej historii, dodać do nich problemy, przeglądać i zarządzać zależnościami, przeglądać historie za pomocą zadania, które zawierają, i wiele więcej.
Możesz także mieć praktyczne raporty. Narzędzia, których możesz użyć do ich zbudowania, to: wykres spalania, uwalnianie, wykres prędkości i inne.